Over ons

Govers Spil Notarissen is in de Rotterdamse regio reeds jarenlang een toonaangevend notariskantoor waar u terecht kunt voor al uw notariële vragen. Van onroerend goed tot familierecht, van ondernemingsrecht tot estate planning, op elk notarieel gebied beschikt Govers Spil Notarissen over zeer deskundige specialisten.

Onze ruime ervaring blijkt wel uit door het Kadaster uitgevoerde metingen waarin steeds weer naar voren komt dat Govers Spil Notarissen een van de notariskantoren is met de meeste onroerendgoedtransacties van Nederland. Het zwaartepunt ligt daarbij op het gebied van projectmatig onroerend goed.

Ons kantoor beschikt over twee notarissen en een team van medewerkers dat door jarenlange ervaring uw vragen snel en kundig kan beantwoorden. Wij staan bekend om ons hoge serviceniveau en de klantgerichte en persoonlijke benadering. Ook belangrijk: wij geven duidelijke all-in offertes af voor de uit te voeren werkzaamheden, waardoor u niet achteraf verrast wordt door verborgen “aanvullende werkzaamheden”.

U bent van harte welkom in één van onze vestigingen: onze kantoren bevinden zich in Capelle aan den IJssel aan De Linie 5 en in Rotterdam aan de Laan op Zuid 380. Beide vestigingen zijn gemakkelijk te bereiken, ook met het openbaar vervoer. En vrij nemen van uw werk om bij ons langs te komen is niet nodig: de vestiging in Rotterdam is ook op zaterdag geopend, zodat u ook buiten de gebruikelijke kantoortijden bij ons terecht kunt voor het ondertekenen van uw akte.

Mocht u nog vragen hebben of een offerte wensen, neemt u dan gerust contact op.

Angela Britsemmer

notarieel medewerker projectmatig vastgoed

Anita van Bussel

Receptioniste

Bianca Kevenaar

boekhouder / ICT ondersteuner

Carla van den Ende

Receptioniste

Caroline van Vliet

notarieel medewerker projectmatig vastgoed

Colette Buys

notarieel medewerker projectmatig vastgoed

Corrina Dul-Koolhaas

notarieel medewerker projectmatig vastgoed

Daniëlle Vis-Lekkerkerker

notarieel medewerker projectmatig vastgoed

Danny Driessen

begeleider projectmatig vastgoed

Daphne Peters

notarisklerk vastgoed

Francis van Zundert

register notarisklerk vastgoed

Frans Govers

NOTARIS

Imanda de Jong-Eenkhoorn

secretaresse / notarieel medewerker

Jan Jaap de Joode

toegevoegd notaris familiepraktijk en algemene praktijk

Jeanette Hoogendijk-Kooij

notarieel medewerker projectmatig vastgoed

Joke Zonnevijlle

administratief medewerker

Jos den Tenter

notarieel jurist / begeleider projectmatig vastgoed

Karin van de Veerdonk

kandidaat-notaris algemene praktijk

Linda Weggeman

kandidaat-notaris vennootschapspraktijk en algemene praktijk

Lydia Wulffraat

notarieel medewerker vastgoed

Margo de Bruin

notarieel jurist / begeleider projectmatig vastgoed

Marian Verkaik

Nog invullen

Mike Spil

NOTARIS

Mirja Nederhand-Hanswijk

notarieel medewerker vastgoed

Mirjam Wolfers

register notarisklerk vastgoed

Mirjam van Geemert

administratief medewerker

Natalina Almeida

administratief medewerker familiepraktijk

Nel Melger-de Bruijn

notarieel medewerker

Paula Harrewijn

boekhouder / ICT ondersteuner

Petra van IJzendoorn

notarieel jurist familiepraktijk

Petra Klip-Visser

modellen beheerder idoc / ict ondersteuner

Petra Rijper

notarieel medewerker projectmatig vastgoed

Pieter de Bruijn

notarieel medewerker projectmatig vastgoed

Savina Hausil

notarieel medewerker projectmatig vastgoed

Teunie Vuik

notarisklerk vastgoed

Rotterdam

Govers Spil Notarissen

Laan op Zuid 380
3071 AA Rotterdam

Telefoonnummer: 010 - 459 72 72

E-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Capelle aan den IJssel

Govers Spil Notarissen

De Linie 5-i (2e etage)
2905 AX Capelle aan den IJssel
Corr. adres: Postbus 605
2900 AP Capelle aan den IJssel

Telefoonnummer: 010 - 459 72 72

E-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Download onze App

© 2018. Govers Spil Notarissen. Alle rechten voorbehouden | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring

Powered by 

Corona Protocol

Corona Protocol

Dit protocol gaat in op 16 maart 2020 en is tot nader order van toepassing.

In verband met de verscherpte richtlijnen van het RIVM en de Rijksoverheid hebben wij besloten per direct een aantal maatregelen te treffen om de fysieke contacten met onze cliënten en de cliënten onderling zoveel mogelijk te beperken.

Gezien de grote belangen, is ons uitgangspunt om het passeren van de akten zoveel mogelijk doorgang te laten vinden, maar wel met inachtneming van onderstaand protocol.
Middels dit protocol proberen we het aantal en de duur van de contactmomenten zoveel mogelijk te beperken.

Wij verzoeken u de volgende regels in acht te nemen:

  1. Wanneer u last hebt van de bekende Corona-verschijnselen of in contact bent geweest met personen die besmet zijn (geweest), verzoeken wij u om niet bij ons kantoor langs te komen zonder vooraf telefonisch of schriftelijk contact met ons te hebben gehad.
  2. Wanneer u een afspraak hebt, kunnen we ALLEEN de personen die de akte(n) ondertekenen toelaten in ons pand. Dit betekent dat wij op dit moment niet kunnen toestaan dat andere(n) met u meekomen. Neem dus geen ouders, kinderen, begeleiders etc. mee.
    Ook makelaars en financieel adviseurs vragen wij hun aanwezigheid bij het passeren van de akten zoveel mogelijk te beperken.
  3. We verzoeken u op het afgesproken tijdstip te komen en niet (veel) eerder. Dit om te voorkomen dat u zich met teveel mensen in de wachtruimte bevindt.
  4. We verzoeken u vriendelijk om voor de ondertekening een eigen (blauwe) pen te willen meenemen.
  5. Als er vragen zijn over lopende dossiers dienen deze telefonisch of per e-mail gesteld te worden. Wij verzoeken u voor vragen niet langs te komen.
  6. Bij het passeren van de akten zullen alleen de juridische formaliteiten in acht worden genomen. Wanneer er nog zaken besproken dienen te worden over het over te dragen pand, verzoeken wij u dat zoveel mogelijk vóór de afspraak en buiten ons kantoor te doen.
  7. Als er voor de afspraak een bedrag betaald moet worden, verzoeken wij u dit te doen middels overmaking naar één van onze derdengeldenrekeningen zoals vermeld onderaan de afrekening/declaratie. Contante betalingen kunnen wij niet aannemen, in dat geval verzoeken wij u middels pinbetaling te betalen.

VOLMACHTEN

Voor de overdrachten van woningen die passeren in de periode tot 1 juni aanstaande is het voor verkopers verplicht om (kosteloos) de akte middels een volmacht tot verkoop te tekenen.
Voor kopers die geen hypotheek nodig hebben bieden we de mogelijkheid om (kosteloos) de akte middels een volmacht te tekenen.
Alleen volmachten als hiervoor omschreven die na het ingaan van dit protocol zijn opgesteld zijn kosteloos.

Voor cliënten die de Nederlandse taal niet machtig zijn gelden andere regels, neem hiervoor contact op met ons kantoor.

Het geven van een kosteloze volmacht is niet mogelijk voor:

  1. kopers die bij een overdracht een hypotheek moeten afsluiten;
  2. het tekenen van een losse hypotheekakte;
  3. huwelijkse voorwaarden of partnerschapsvoorwaarden.

Dit heeft te maken met de juridische formaliteiten die gelden voor een volmacht voor de onder 1. tot en met 3. genoemde akten. Een dergelijke volmacht dient namelijk in de vorm van een notariële akte te worden gegeven. U dient dan sowieso op kantoor een akte te komen tekenen.

Voor levenstestamenten en testamenten is het juridisch niet mogelijk om die middels een volmacht te tekenen.

Onze medewerkers werken zoveel mogelijk thuis. Per afdeling is een minimale bezetting aanwezig. U dient er dan ook rekening mee te houden, dat onze telefonische bereikbaarheid in de komende periode beperkt kan zijn. Terugbelverzoeken en het beantwoorden van e-mails kunnen enige tijd op zich laten wachten. Wij vragen hiervoor uw begrip.